To już 1000 odsłon?!

Dwa dni temu poinformowałem, że https://smakpiwa.wordpress.com/ obchodzi mini jubileusz – 500 wyświetleń. Dzisiaj licznik przekroczył granicę 1000 odsłon!!! Tak, więc prawdziwy jubileusz!!! Sam nie mogłem uwierzyć, kiedy moim oczom ukazały się następujące statystyki (w końcu to dopiero 24 dni od pierwszej recenzji):


Dziękuje wszystkim, którzy regularnie odwiedzają stronę i cieszę się, że mogą znaleźć na niej coś, co ich interesuje.

Teraz pozostaje mi tylko rozwijać stronę i czekać na kolejne magiczne liczby!!!

7 thoughts on “To już 1000 odsłon?!

  1. Kolego. Piszę o piwie, ale chcę również okazać szacunek moim czytelnikom. Dlatego informuję Ich o tym, że doceniam czas, który poświęcają na lekturę mojej strony. Gdyby nie Oni, nie miałbym tak dużej motywacji do dzielenia się moimi doświadczeniami. Dla siebie mogę przecież pisać w notatniku. Rosnące liczby są dodatkowym motorem napędowym, więc jeśli tego nie rozumiesz to bardzo mi przykro.

    Pozdrawiam

  2. Moim zdaniem Bartek ma rację. Ok, można napisać jeden wpis na ten temat jak stuknie jakaś ładna okrągła liczba. Ale dwa wpisy o tym samym, to lekka przesada.
    Co nie zmienia faktu, że gratuluję jubileuszu🙂

  3. Gdybym wiedział, że w 2 dni osiągnę taki wynik, nie zamieszczałbym wpisu o 500 odsłonach (wtedy był to dla mnie taki mini sukces). Poza tym jak już wspomniałem, pragnę dzielić się radosnymi informacjami z moimi czytelnikami, bo to dla Nich prowadzę tego bloga!!! Na szczęście mam pełną dowolność w decydowaniu o tym, co zamieszczam na stronie. Zresztą wszystko wytłumaczyłem w komentarzu nr 2, więc jeśli ktoś nie zrozumiał jego sensu, to nie mój problem. Czyżby jakaś zazdrość? Przecież to nie żadne zawody. Przynajmniej z mojej strony…

  4. Reakcja bardzo nerwowa, maje słowa były radą starszego kolegi po fachu i tak powinny być traktowane. Tym bardziej, że wizyty są zasługą linków które pozostawiłeś w komentarzach na wszystkich blogach piwnych. Więc nie wiem czy masz podstawę mówić o swoich czytelnikach, do tej pory nikt z piwnych blogerów tak nie robił.

  5. Spokojnie, nie unoś się tak😉
    Nie wydaje mi się, żeby Bartek miał powody aby Ci zazdrościć. Ja też nie mam, choć w sumie mógłbym, bo dojście do takiej liczby wyświetleń zajęło mi znacznie więcej czasu😉

  6. Śmiała teza odnośnie tego, że wizyty są zasługą linków z komentarzy na blogach piwnych. Mam do wglądu statystyki mojego bloga i widzę jak ludzie trafiają na tę stronę. Odnośniki z różnych stron (np. polecenia innych blogerów) są nieznacznym odsetkiem całości wyświetleń (np. frazy z wyszukiwarek, fanpage, itd.). Proponuję nie oceniać w tak nieładny sposób. Nie jestem oburzony, tylko zawiedziony postawą innych…

Skomentuj

