Reaktywacja zwana prawdziwym początkiem

Witam ponownie!!!

W pierwszym wpisie wspominałem, że przez brak motywacji do pisania, 3,5 roku mojej piwnej przygody nie zostało udokumentowane dla szerszego grona. Cała podróż (od zwykłego piwnego laika do świadomego wielbiciela z potrzebną wiedzą) została niestety tylko i wyłącznie moim doświadczeniem, którym nie mogłem się podzielić. Jak widać 22 października 2010 był pierwszą i ostatnią notką – ach ten słomiany zapał. Zauważając dziwny wyplew pseudo fachowych i mało rzetelnych blogów na temat piwa, postanowiłem zawziąć się w sobie i w końcu pisać.

Mam nadzieję, że mój blog dołączy do grona tych, które mogą być wyznacznikiem oraz inspiracją dla ludzi chcących zdobyć pewną wiedzę na temat piwa i jego degustacji. Mówię tu między innymi o:

Browar Kopyra
Piwny Turysta
Podcast o piwie
EIDesmadre’s Beer Vault

Piwolog

Mój Kufelek
Alterbeer

Od pierwszego wpisu minęło 13 miesięcy, a doświadczenia urosły do 4,5 roku. Miejmy nadzieję, że nie będzie to pechowa 13!!

Skomentuj

