Początek

Postanowiłem założyć poniższy blog w celu szerzenia kultury piwnej. Jestem wielbicielem piw regionalnych i rzadkich od jakiś 3,5 roku. Przez ten czas zdążyłem skosztować w okolicach 900 sztuk. Dużo, czy mało? W sumie nie mnie to oceniać

Żałuję, że tak późno zadecydowałem dzielić się swoimi doznaniami z degustacji złocistego trunku. Wielka szkoda, ponieważ przez ten czas moje gardło zapoznało się z wieloma ciekawymi, polskimi oraz zagranicznymi smakami.

Belgia, Holandia, Wielka Brytania, Niemcy, Czechy, Ukraina, Litwa, Słowacja, Austria, Meksyk, Irlandia, Turcja, Hiszpania, Francja, USA, Włochy, Australia, Dania oraz wiele marek (także wycofanych) z czynnych oraz tych upadłych browarów.

Wszystkie notatki i zdjęcia piw, przez brak motywacji do pisania został wykasowane. Obecnie będę starał się przedstawiać dowody na to, że wszystko nie jest wzięte z sufitu.

Skomentuj

